logo لطفا منتظر بمانید...
وارد شوید ثبت نام کنید
يكشنبه 25 اسفند 1397 02:57
سبد خرید 0
راحت جستجو کنید
راهنمای ضمانت خرید

نظر به رعایت اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مشتری، شیکسون خدماتی را در راستای اطمینان و آسایش خاطر ایشان تحت عنوان "ضمانت برگشت محصول" در نظر گرفته است. لذا مشتریان محترم میتوانند در صورت بروز مسائل و مشکلات ذیل از این سرویس بهره مند گردند.

 

1- مغایرت(عدم تطابق) مشخصات فنی محصول:

تمامی محصولات شیکسون دارای دیتاشیت تأیید شده کمپانی تولیدکننده میباشد. چنانچه محصول خریداری شده دارای کیفیت نامطلوب باشد و یا از لحاظ مشخصات با اطلاعات درون سایت مغایرت داشته باشد، مشتریان محترم می بایستی اشکال و ایراد آن را حداکثر تا یک روز کاری پس از تحویل سفارش به سایت گزارش دهند و یا با شماره 88064800 تماس حاصل فرمایند تا در صورت تأیید ایراد محصول توسط کارشناس فنی شیکسون، محصول مورد نظر برگشت داده شود و وجه آن مسترد گردد و یا در صورت تمایل محصول جایگزین و مورد تأیید مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال گردد. (بدیهی است محصول مرجوعی می بایستی در شرایط اولیه بسته بندی خود قرار داشته باشد)

2- منصرف شدن مشتریان پس از خرید: 

در صورت منصرف شدن از خرید محصول قبل از ارسال سفارش، مشتریان محترم می بایستی هر چه سریعتر با واحد پیگیری سفارشات سایت شیکسون تماس گرفته و انصراف خود را از خرید محصول اعلام فرمایند. در صورتی که پس از دریافت کالا، مشتریان محترم از خرید خود منصرف شوند، حداکثر تا 2 روز کاری می بایستی انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش سایت اطلاع دهند و محصول را مطابق با شرایط بسته بندی اولیه و تقبل هزینه حمل، به شیکسون مرجوع نمایند.

3- آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل: 

با توجه به بسته بندی استاندارد تمامی محصولات جهت ارسال، در صورتی که محصول خریداری شده در اثر حمل و نقل دچار آسیب دیدگی شود، مشتریان محترم می بایستی حداکثر تا یک روز کاری پس از دریافت سفارش به واحد خدمات پس از فروش سایت اطلاع رسانی نمایند و در صورت تأیید شرکت حمل کننده ی سفارش، شیکسون خسارت ناشی از آن را تقبل کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن پس از تحویل گرفتن کالای آسیب دیده، محصول مورد نظر مجدداً برای مشتری ارسال خواهد شد.

 

نکات مهم در نحوه ارسال محصول : 

از مشتریان محترم تقاضا میشود در صورت بروز هر گونه مشکل و یا تصمیم گیری جهت مرجوع نمودن محصول، حتماً قبل از آن با واحد پشتیبانی خدمات پس از فروش شیکسون تماس حاصل فرمایند و از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری نمایند.

تمامی محصولات این سایت در هنگام ارسال دارای لیبل مخصوص و تأیید شده شیکسون میباشد که در آن شرح کامل کالای مورد نظر درج شده است، لذا در صورت پاره و مخدوش بودن بسته بندی و لیبل مورد نظر، امکان استفاده از خدمات ضمانت بازگشت از بین خواهد رفت. لذا خواهشمند است محصول خریداری شده را در بسته بندی جدا قرار داده و از نوشتن آدرس یا موارد دیگر بر روی بسته بندی اصلی خودداری فرمایید.

در صورتی که مشتریان محترم ساکن تهران نباشند، جهت ارسال محصول خود می بایستی از پست پیشتاز و یا باربری تأیید شده شیکسون استفاده فرمایند. در غیر اینصورت شیکسون هزینه ارسال آن را بر عهده نخواهد گرفت. هزینه ی پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست و هزینه حمل توسط باربری پس از تأیید واحد خدمات پس از فروش به حساب مشتریان واریز خواهد شد.

محصول مرجوعی را به آدرس شورآباد- خیابان دوم شرقی- بعد از چهار راه پنجم- پلاک 24-کدپستی : 1818195371 واحد محصولات برگشتی شیکسون ارسال فرمایید.

هزینه ارسال : 

در صورتی که موضوع مرجوع نمودن محصولات، مربوط به ایراد کیفی محصول و یا عدم تطابق مشخصات فنی با اطلاعات داخل سایت باشد، هزینه های ارسال بر عهده شیکسون میباشد و از هنگامی که وضعیت محصول مرجوعی در واحد خدمات پس از فروش مشخص و تأیید شود، حداکثر تا 48 ساعت مبلغ به حساب مشتریان محترم واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است کارشناسان فنی واحد خدمات پس از فروش شیکسون، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی نموده و محصول مورد نظر تعویض و یا در صورت درخواست مشتری، با محصول دیگر جایگزین خواهد شد.

بدیهی است در صورت جایگزین نمودن، تفاوت قیمت محصول جدید با محصول مرجوعی محاسبه و قبل از ارسال تسویه خواهد شد.